Τέλος 3ης σεζόν

   Κοιτάζω τον τίτλο και μου φαίνεται πολύ παράξενο. Κι όμως. Σήμερα ολοκληρώνεται η τρίτη μου χρονιά αρθρογραφώντας. Τρεις χρονιές πολύ γεμάτες, ευχάριστες, με άψογη συνεργασία με την εφημερίδα, τους συνεργάτες αλλά και πολύ καλή επαφή και επικοινωνία με τους αναγνώστες.  
   Φέτος ήταν μια ξεχωριστή χρονιά. Η στήλη μου και τα άρθρα μου λάβαν περισσότερης προβολής μέσω του προσωπικού μου blog στο οποίο τα αναρτώ αλλά και μέσω της σελίδας της στήλης στο facebook και στο twitter. Σας περιμένω όλους και εκεί!
   Αρκετά από τα άρθρα μου αναγνώστηκαν δεκάδες, ορισμένα και εκατοντάδες φορές μέσω του διαδικτύου σε όλες τις γωνιές του κόσμου. Μάλιστα υπήρξαν εφημερίδες, sites και blogs που ζήτησαν να αναδημοσιεύσουν κάποια από αυτά, κάτι που πέραν εμού, θεωρώ πως τιμά και την εφημερίδα μας.
   Όπως προείπα, φέτος ήταν μια ξεχωριστή χρονιά, γεμάτη υποχρεώσεις και συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα. Αυξημένες υποχρεώσεις στη δουλειά, στο μεταπτυχιακό, σε προσωπικό επίπεδο. Ακόμα στην αρθρογραφία, σε εφημερίδες, σε sites που συνεργάστηκα, blogs και άλλα. Είναι λογικό μετά από τόσους μήνες να συσσωρεύεται κούραση η οποία σε συνδυασμό με το καλοκαιράκι που κοντοζυγώνει αλλά και τις συνεχιζόμενες υποχρεώσεις να με δυσκολεύουν και να με επιβαρύνουν.
   Αυτό που μου έχει πάρει την περισσότερη ενέργεια είναι η εκπόνηση της διπλωματικής μου εργασίας, που θα σηματοδοτήσει και την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού μου, όπου για μήνες ξενυχτάω προσπαθώντας να την ετοιμάσω. Αυτό, σε συνδυασμό με τις επαγγελματικές υποχρεώσεις και όλα τα υπόλοιπα νιώθω πως με έχουν επιβαρύνει πολύ. Έτσι θεωρώ πως είναι ώρα να αρχίζω να «κατεβάζω ταχύτητες» αφού πρωτίστως προέχει να προσέχουμε τον εαυτό μας. Άλλωστε, η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη, όπως λέει και ο λαός μας. Και για να υπάρχει αφέντης και από τον Οκτώβριο στη «ΝΙΚΗ» πρέπει να ξεκουραστεί λιγάκι, να διακόψει κάποιες δράσεις, να αφοσιωθεί για τους επόμενους μήνες σε δουλειά και διπλωματική ώστε από φθινόπωρο να ξεκινήσει πάλι την αγαπημένη του αρθρογραφία, που παραδέχομαι πως τελευταία την έχω παραμελήσει λιγάκι. Άλλωστε είναι κάτι που ανέκαθεν το έκανα για να με ευχαριστεί και όχι από υποχρέωση.
   Κλείνοντας και αυτό το άρθρο, για άλλη μια χρονιά, ευχαριστώ την εφημερίδα και το φίλο μου Σπύρο, που μου δίνουν αυτή την ευκαιρία να δημοσιοποιώ τις σκέψεις μου. Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση και να βρούμε έστω και λίγο χρόνο να αφιερώσουμε στον εαυτό μας με οποιονδήποτε τρόπο.

Εις το επανιδείν…
Ευχαριστώ για όλα!

Δεπάστας Χαράλαμπος
Κοινωνικός Λειτουργός

Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: 
http://depastascharalampos.blogspot.gr/
Like us on Facebook:
Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas

Σχόλια