Τα παιδιά μου μεγαλώνουν


Σε ένα παλιότερο άρθρο μου είχα χαρακτηρίσει το blog μου (http://depastascharalampos.blogspot.gr) και τα παρακλάδια του, τη σελίδα στο facebook (Ανήσυχες Μέρες) και το λογαριασμό στο twitter (Charalampos Depastas / @anisihesmeres) ως παιδιά μου. Και κάπως έτσι είναι. Είναι κομμάτια μου. Δε μπορώ να με φανταστώ πλέον χωρίς αυτά ακόμα και αν ότι γράφω τα διαβάζω μόνος μου και δεν έχουν απήχηση στο ευρύ κοινό.
Δεν ήταν στα πλάνα μου να συγγραφεί αυτό το άρθρο γαντζωμένος από τις πολιτικές εξελίξεις  όμως όφειλα να κλείσω και αυτή τη χρονιά αρθρογραφίας, την 5η κατά σειρά, με ένα αποχαιρετιστήριο και απολογιστικό άρθρο όπως κάθε χρόνο.
Έχω πει και στο παρελθόν το προφανές, ότι δηλαδή δεν είμαι δημοσιογράφος απλώς εκφράζομαι αρθρογραφώντας. Έτσι, λόγω αυτού δε μπορώ να τηρήσω – και φέτος φάνηκε πιο πολύ από κάθε φορά λόγω των απαιτητικών υποχρεώσεων – τη συνέπεια στη δημοσίευση νέων άρθρων. Ωστόσο περίπου δύο φορές το μήνα αναρτώ άρθρα μου.
Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου! Εσείς οι αναγνώστες είστε ο καλύτερος διαφημιστής αυτών των άρθρων και των σελίδων. Κάθε like, κάθε κοινοποίηση, κάθε σχόλιο, κάθε retweet,  από στόμα σε στόμα, μεγαλώνουν σιγά – σιγά τις «Ανήσυχες Μέρες» και τις κάνετε ολοένα και πιο γνωστές. Φέτος λοιπόν το blog ξεπέρασε τις 30.000 συνολικές επισκέψεις, η σελίδα του facebook φτάνει τους 900 φίλους (μου φαίνεται πολύ μεγάλο) ενώ πέραν των φίλων μου και αρκετοί αναγνώστες με ακολουθούν στο twitter (Σας περιμένω και στο twitter για αμεσότερη επικοινωνία και γρηγορότερα σχόλια της επικαιρότητας).
Φιλικούς χαιρετισμούς λοιπόν στους αναγνώστες από Ελλάδα, Η.Π.Α, Κύπρο, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Καναδά, Αλβανία, Ρωσία, Ιταλία, Πολωνία, Νότιο Κορέα, Βέλγιο, Τουρκία, Ουκρανία, Μαλαισία, Αυστρία, Ισπανία, Ινδονησία, Καζακστάν, Τανζανία, Μαρόκο, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Ιαπωνία, Ρουμανία, Σουηδία, Μεξικό, Φινλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ισλανδία, Δανία, Αίγυπτος, Σλοβακία, Ελβετία, Κίνα, Λεττονία, Εσθονία, Ινδία, Νότιο Αφρική, Τσεχία, Λουξεμβούργο, Ιρλανδία, Σιγκαπούρη, Μεξικό και Ταϊβάν. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους φίλους εξ Αμερικής όπου καθημερινά υπάρχουν περίπου είκοσι αναγνώστες και σε λίγο ξεπερνούν στο σύνολο τους αναγνώστες από την Ελλάδα!
Φέτος είχαμε και τη διακοπή της συνεργασίας με την εφημερίδα «Η ΝΙΚΗ» όπου ουσιαστικά γέννησε αυτή τη στήλη. Η ζωή έτσι είναι όμως και θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά το φίλο μου Σπύρο που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία.
Τα άρθρα μου και τα σχόλιά μου απορροφήθηκαν αρκετά αυτή τη χρονιά από τις πολύ κρίσιμες εξελίξεις στα κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικά της χώρας, φέρνοντας σε δεύτερη μοίρα επιστημονική αρθρογραφία που έβλεπα πως άρεσε πολύ στους αναγνώστες και φυσικά σε εμένα. Κάτι νέο ήταν το κομμάτι των συνεντεύξεων που πήγε εξαιρετικά. Και οι δύο συνεντεύξεις που αναρτήθηκαν είχαν μεγάλη απήχηση και σχολιάστηκαν πολύ θετικά.
Τον Οκτώβρη λοιπόν (καλά να είμαστε) θα μπω στην 6η χρονιά αρθρογραφίας. Ωστόσο, μέσω των προαναφερθέντων σελίδων κοινωνικής δικτύωσης θα τα λέμε και στο ενδιάμεσο. Θέλω να σας ευχηθώ καλό καλοκαίρι. Γνωρίζω ασφαλώς πως οι πιο πολλοί φέτος δε θα καταφέρουν λόγω όλων αυτών που βιώνουμε να κάνουν τις διακοπές που ονειρεύονται. Βρείτε την ευκαιρία να ξεκουραστείτε, να μαζέψετε δυνάμεις και να αλλάξετε παραστάσεις ενόψει μιας δύσκολης σεζόν που έρχεται.

Να #ΑνΗσΥχΕίΤε! Εις το επανιδείν!
Με εκτίμηση,

Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός


Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: depastascharalampos.blogspot.gr
Like us on Facebook: Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas

Σχόλια