Ένας χρόνος "Ανήσυχες Μέρες"



   Με χαρά συνειδητοποίησα πριν λίγες ώρες πως αισίως κλείνω ένα χρόνο αρθογραφίας στη εφημερίδα «Νίκη». Έτσι έσπευσα να γράψω ένα άρθρο κάνοντας μια μικρή ανασκόπηση των μέχρι τώρα άρθρων αλλά και μοιράζοντας ευχαριστίες στα άτομα που έκαναν την επιθυμία μου πραγματικότητα.
   Όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν, το να γράφω και να μοιράζομαι τις σκέψεις μου ήταν κάτι που μου άρεσε από μικρός. Στην πορεία της ζωής μου, μου είχε εμφανιστεί – και διήρκησε αρκετά - και η σκέψη να γίνω δημοσιογράφος (αθλητικός), σκέψη που εγκαταλείφθηκε ωστόσο για διάφορους λόγους.
   Γνωρίζοντας τον Σπύρο Ρουφογάλη μέσω της προηγούμενης επαγγελματικής μου στέγης, κάναμε μια συζήτηση και μου έδειξε ότι μετά χαράς θα δεχόταν τα άρθρα μου στην εφημερίδα του. Ένα παιδικό όνειρο γινόταν πραγματικότητα. Ξέρετε, είναι πολύ σημαντικό να κάνεις πραγματικότητα τα όνειρά σου…Σπύρο, και όποιον άλλο από αυτή την εφημερίδα (δεν έχω γνωρίσει κάποιον άλλο) στηρίζει αυτή την προσπάθεια σας ευχαριστώ…
   «Χριστούγεννα και οικονομική κρίση» ήταν το πρώτο άρθρο που έστειλα και δημοσιεύτηκε ακριβώς πριν ένα χρόνο. Ακολούθησαν αρκετά. Νομίζω άλλα σαράντα
άρθρα περίπου.
   Λόγω ενδιαφέροντος, επαγγελματικής ιδιότητας αλλά και ιδιοσυγκρασίας, ο χαρακτήρας που έδωσα – ήθελα να δώσω στη στήλη αυτή – ήταν κοινωνικός χωρίς όμως αυτό να είναι αυστηρό και απόλυτο. Στα άρθρα μου παρουσιάζω συνήθως κοινωνικές δυσκολίες, προσωπικές οπτικές, επιστημονικά άρθρα αλλά και θέματα που θα ήθελα να προβληθούν ακόμα περισσότερο.
   Παράλληλα ήθελα να αναπτύξω επικοινωνία με τους αναγνώστες (μέσω του e-mail) δίνοντας πληροφορίες – στοιχεία που η φύση του επαγγέλματός μου μου επιτρέπει, βοηθώντας έτσι έμμεσα στη δυσκολία (πχ. παραπέμποντας), πράγμα που έχει συμβεί και σας ευχαριστώ. Ακόμα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις για διερεύνηση θεμάτων που ενδιαφέρουν τους αναγνώστες ή έκφρασης της άποψής μου για συγκεκριμένα θέματα.
   Τα θέματα που με ενδιαφέρουν και ασχολούμαι θεωρώ πως είναι επίκαιρα και λίγο – πολύ απασχολούν την πλειοψηφία του κοινωνικού συνόλου. Για αυτό, καλώς ή κακώς οι «Ανήσυχες Μέρες» θα συνεχίσουν ακόμα να μας απασχολούν…

Σας ευχαριστώ!
Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός

Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: 
http://depastascharalampos.blogspot.gr/
Like us on Facebook:
Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas


Σχόλια