Season 4. Πάμε!!!

   Ω Θεέ μου…! Τέταρτη χρονιά…!!! Πως περνάνε τα χρόνια…Κι όμως, τέσσερα ολόκληρα χρόνια, 68 άρθρα μου στην εφημερίδα μας και στο blog μου. Μου φαίνονται πολλά και τα χρόνια και ο αριθμός των άρθρων.
   Το να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί μέρος της καθημερινότητάς σου είναι επιτυχία. Αυτό έχω καταφέρει κι εγώ λοιπόν με την αρθρογραφία μου. Η διαδραστικότητα που υπάρχει μεταξύ εμού και των αναγνωστών αυτής της στήλης μέσω των e-mails και των σελίδων της σε facebook και twitter είναι πολύ σημαντική και την εξαργυρώνω σε όμορφα συναισθήματα και δύναμη να συνεχίσω.  
   Από πέρσι όμως ο ελεύθερος χρόνος μου μειώθηκε αρκετά καθώς παράλληλα με τα επαγγελματικά μου ξεκίνησα να φοιτώ σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ιατρικής σχολής Αθηνών. Σήμερα είμαι στην τελική ευθεία εκπονώντας την διπλωματική εργασία. Όλα αυτά και άλλα τόσα μοιραία περιορίζουν το χρόνο μου για αυτή την αγαπημένη ασχολία. Όμως μέχρι τώρα θαρρώ πως τα κουτσοβόλεψα όλα τα καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Για να δούμε και στην πορεία…
   Για αυτούς που τώρα μαθαίνουν για τη στήλη αυτή, να περιγράψω εν συντομία πως οι «Ανήσυχες Μέρες» ασχολούνται με τις κοινωνικές δυσκολίες, τον παλμό της κοινωνίας και τις ανάγκες της. Παρουσιάζονται θέματα, στοιχεία και θίγονται ζητήματα που απασχολούν τον άνθρωπο, την καθημερινότητά του, τους προβληματισμούς του και τη ζωή του γενικότερα. Ακόμα, αρκετά είναι τα άρθρα που δημοσιοποιώ όπου ξεδιπλώνω δικές μου σκέψεις και προβληματισμούς για εφ’ όλης της ύλης θέματα. Θέματα που θέλω να αποτυπώσω, που θέλω να δημοσιοποιήσω και να αναγνωστούν.
   Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω ειδική αναφορά στους αναγνώστες του blog μου όπου δημοσιοποιώ επίσης τα άρθρα μου, καθώς από εκεί έχω συγκεκριμένα στοιχεία για να αναφέρω. Η σελίδα πλησιάζει τις 20.000 επισκέψεις μέχρι σήμερα με επισκέπτες από Ελλάδα, Η.Π.Α, Κύπρο, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Καναδά, Αλβανία, Ρωσία, Ιταλία, Πολωνία, Νότιο Κορέα, Βέλγιο, Τουρκία, Ουκρανία, Μαλαισία, Αυστρία, Ισπανία, Ινδονησία, Καζακστάν, Τανζανία, Μαρόκο, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Ιαπωνία, Ρουμανία, Σουηδία και Μεξικό. Νοιώθω πραγματικά την ανάγκη για πολλοστή φορά να τους ευχαριστήσω όλους όπως φυσικά και τους αναγνώστες της εφημερίδας «Η ΝΙΚΗ».

   Καλή σεζόν λοιπόν και να είστε πάντοτε Ανήσυχοι! Μόνο έτσι θα φέρουμε Ήσυχες Μέρες…

Σχόλια