Ανήσυχες μέρες...συνέχεια


   Μου γίνεται η τιμή και με μεγάλη χαρά αποδέχομαι να συνεχίσω και αυτή τη σεζόν τη στήλη μου σε αυτήν την εφημερίδα. Ήταν ο περασμένος Γενάρης όταν ξεκίνησα την αρθρογραφία μου εδώ και συνεχίζουμε…
   Η στήλη μου, όπως και πέρσι έτσι και φέτος, θα ασχοληθεί με τις κοινωνικές δυσκολίες, τον παλμό της κοινωνίας, τις ανάγκες της. Παρουσιάζονται θέματα, στοιχεία και θίγονται ζητήματα που απασχολούν τον άνθρωπο, την καθημερινότητά του, τους προβληματισμούς του και τη ζωή του γενικότερα. Ακόμα, αρκετά είναι τα άρθρα που δημοσιοποιώ όπου ξεδιπλώνω δικές μου σκέψεις και προβληματισμούς για εφ’ όλης της ύλης θέματα. Θέματα που θέλω να αποτυπώσω, που θέλω να δημοσιοποιήσω και να διαβαστούν από τους αναγνώστες.
   Ασφαλώς και για αυτό αναγράφω και e-mail, σημαντική είναι η επικοινωνία μαζί σας. Θέματα που θα θέλατε να ερευνήσω, να αναφερθώ, να αναπτύξω, να σχολιάσω ή απόψεις σας για τα άρθρα μου είναι καλοδεχούμενα. Ακόμα, θέματα που σας απασχολούν και σας προβληματίζουν, που πιθανόν λόγω της ειδικότητάς μου να μπορούσα να δώσω ενός είδους λύση μέσω κάποιας πληροφορίας, παραπομπής κτλ. είναι επίσης δεκτό και σημαντικό.
   Οι ‘’Ανήσυχες Μέρες’’, πιο επίκαιρες από ποτέ, θα είναι μαζί σας και αυτή τη χρονιά. Καλή δύναμη σε όλους για τις ‘’Ανήσυχες Μέρες’’ που βιώνουμε.

  
Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός

Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: 
http://depastascharalampos.blogspot.gr/
Like us on Facebook:
Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas


Σχόλια