Κλείσιμο δεύτερης χρονιάς



   Η αρθρογραφία μου στην εφημερίδα έχει μπει για τα καλά στη ζωή μου. Είναι πλέον μια συνήθειά μου, κάτι που γυρίζει στο μυαλό μου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μου, κάτι που πρέπει - θέλω να κάνω. Μου φαίνεται αρκετά περίεργο. Πολύ μεγάλο. Κι όμως, η δεύτερη χρονιά αρθρογραφία μου στην εφημερίδα ολοκληρώθηκε. Αυτό που αφουγκράζομαι και αισθάνομαι – αν και δεν έχω μεγάλο δείγμα για να το υποστηρίξω – είναι ότι η στήλη αυτή έχει αναγνώστες που την διαβάζουν και που τους ενδιαφέρουν τα θέματα που θίγω και ο λόγος μου.
   Τη χρονιά που πέρασε, μοιραία, η πλειοψηφία των άρθρων μου περιστρεφόταν γύρω από τις συνθήκες και τις καταστάσεις που βιώνουμε ως χώρα. Εξέφρασα με αρκετά άρθρα την άποψή μου, κατέγραφα τον παλμό του κόσμου, ακόμα αναδημοσίευσα άρθρα – στήλες – έρευνες που θεωρούσα σημαντικό να διαβαστούν και από τους αναγνώστες μας.
   Κλείνοντας και αυτό το άρθρο, θα ήθελα να ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά την εφημερίδα και το φίλο μου Σπύρο, που μου δίνουν αυτή την ευκαιρία να δημοσιοποιώ τις σκέψεις μου. Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση, ανασυγκρότηση, ανασύνταξη γιατί η νέα σεζόν μας χρειάζεται όλους πολύ δυνατούς…
   Ανανεώνουμε το ραντεβού μας λοιπόν για το φθινόπωρο – καλώς εχόντων των πραγμάτων – καθώς οι «Ανήσυχες Μέρες» έχουν έρθει για όλους.
Εις το επανιδείν…

Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός

Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: 
http://depastascharalampos.blogspot.gr/
Like us on Facebook:
Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas




Σχόλια