Η ψυχοθεραπεία μου

 
   Το άρθρο αυτό θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω «επετειακό» καθώς το μήνα Ιανουάριο έκλεισα 2 χρόνια αρθρογραφίας στην εφημερίδα «Η ΝΙΚΗ». Χρόνια πολύ δημιουργικά, έκφρασης, σκέψης, προβληματισμού αλλά και…ψυχοθεραπευτικά. Ξεδίνω γράφοντας αυτά τα άρθρα και η ανταμοιβή μου είναι θετικά συναισθήματα αλλά και τα σχόλια και τα μηνύματα που λαμβάνω από τους αναγνώστες μου.
   Σε μία από τις δυσκολότερες χρονικές περιόδους για μένα λοιπόν, σκέφτηκα να δημιουργήσω το προσωπικό μου blog όπου θα αναρτώ τα άρθρα μου αυτά και στο διαδίκτυο. Έτσι, εκείνο το βράδυ της 1ης Νοεμβρίου και χωρίς καμία γνώση για το πώς δημιουργείται ένα blog, το δημιούργησα. Οι «Ανήσυχες Μέρες» θα βρίσκονταν πλέον και στο διαδίκτυο.
   Μετά από σχεδόν 3 μήνες ζωής, νοιώθω  το blog μου σα παιδί μου, σαν ένα κομμάτι δικό μου. Εκεί μπορείτε να βρείτε όλη την αρθρογραφία (56 άρθρα μέχρι τώρα) καθώς και ότι καινούργιο δημοσιεύω στη «ΝΙΚΗ».
   Πραγματικά έχω ενθουσιαστεί έως εντυπωσιαστεί από την απήχηση που έχει το blog μου στο κοινό. Η αλήθεια είναι πως η μοναδική προβολή που έχει λάβει από εμένα είναι από τα προσωπικά μου profiles στο facebook, το twitter και από την εφημερίδα μας. Όμως, καλύτερος «διαφημιστής» από τους ίδιους τους αναγνώστες δεν υπάρχει και αυτό το συνειδητοποιώ καθημερινά.
   Θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας κάποια στατιστικά που μου παρέχει η υπηρεσία του blog. Κοντά στις 6.000 άτομα το έχουν επισκεφτεί μέχρι σήμερα. Οι επισκέπτες είναι από την Ελλάδα, τις Η.Π.Α, την Κύπρο, την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τον Καναδά, την Αλβανία, τη Ρωσία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Νότιο Κορέα! Τα άρθρα όλα έχουν διαβαστεί δεκάδες φορές και καθημερινά αυξάνονται οι αναγνώσεις τους.
   Μάλιστα πρόσφατα, μέσω αυτού δέχτηκα την πολύ τιμητική πρόταση να αρθρογραφώ και στην εφημερίδα του χωριού μου «Αρμολούσικα Νέα» ενώ και από sites ζητάνε να δημοσιοποιούν άρθρα μου. Στα σκαριά βρίσκονται και άλλες συνεργασίες…
   Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιράσω ευχαριστίες που τόσο πολύ έχω ανάγκη. Πρώτα, στην εφημερίδα «Η ΝΙΚΗ» που στήριξε τα πρώτα βήματα αυτής της προσπάθειάς και συνεχίζει. Έπειτα στους αναγνώστες της στήλης μου στην εφημερίδα. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους και γνωστούς μου που στηρίζουν και διαδίδουν (μέσω των social medias) το blog μου αλλά και όλους τους άλλους αναγνώστες και υποστηρικτές αυτής της κίνησης.

Σας ευχαριστώ και εύχομαι να συνεχίσω να αρθρογραφώ!…Ελπίζω να ευχόμαστε το ίδιο…

Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός

Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: 
http://depastascharalampos.blogspot.gr/
Like us on Facebook:
Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas

Σχόλια