V for Ανήσυχες Μέρες


5η χρονιά για τη στήλη μου… Στο εναρκτήριο άρθρο της χρονιάς – όπως το παρόν – συνήθιζα να περιγράφω τα συναισθήματά μου και να αναφέρω το κλασικό «μότο» της ζωής μου «Πως περνάνε τα χρόνια…». Φέτος δεν έχει τέτοια! Ξεκινάμε δυναμικά, γεμάτοι ενέργεια και όρεξη για δημιουργία. Εγώ θα συνεχίσω - πρωτίστως για μένα -να κάνω αυτό που με ικανοποιεί και με γεμίζει - να αρθρογραφώ – και οι λίγοι αλλά πραγματικά συνεπείς αναγνώστες της στήλης, του blog και της σελίδας να την παρακολουθούν και να επικοινωνούμε.
Η θεματολογία θα παραμείνει η ίδια. Σκέφτομαι να εμπλουτίσω τη φετινή στήλη μου με ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις (ήδη έχουν γίνει κάποια δοκιμαστικά, συζητήσεις και προτάσεις) σε άτομα της διπλανής πόρτα αλλά και σε αναγνωρίσιμα από το ευρύ κοινό άτομα με φίλτρο πάντοτε κοινωνικό. Ακόμα θα προβάλω περισσότερο θέματα που μου αποστέλλουν οι αναγνώστες κάτι που έχει συμβεί και παλαιότερα.
Και φέτος θα ήθελα να κάνω ειδική αναφορά στους αναγνώστες του blog μου όπου εκεί πρωτίστως δημοσιοποιώ τα άρθρα μου, καθώς από εκεί έχω συγκεκριμένα στοιχεία για να αναφέρω. Η σελίδα πλησιάζει τις 30.000 επισκέψεις μέχρι σήμερα με επισκέπτες από Ελλάδα, Η.Π.Α, Κύπρο, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Καναδά, Αλβανία, Ρωσία, Ιταλία, Πολωνία, Νότιο Κορέα, Βέλγιο, Τουρκία, Ουκρανία, Μαλαισία, Αυστρία, Ισπανία, Ινδονησία, Καζακστάν, Τανζανία, Μαρόκο, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Ιαπωνία, Ρουμανία, Σουηδία, Μεξικό, Φινλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ισλανδία, Δανία, Αίγυπτος, Σλοβακία, Ελβετία, Κίνα, Λεττονία, Εσθονία, Ινδία και Νότιο Αφρική. Νοιώθω πραγματικά την ανάγκη για πολλοστή φορά να τους ευχαριστήσω όλους όπως φυσικά και τους αναγνώστες της εφημερίδας «Η ΝΙΚΗ». Εδώ και καιρό όμως θα ήθελα ιδιαιτέρως να ευχαριστήσω τους αναγνώστες από τις Η.Π.Α που έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και εδώ και καιρό είναι πρώτοι σε επισκέψεις στο blog μου. Θα χαιρόμουν πολύ αν επικοινωνούσαν μαζί μου μέσω e-mail και inbox στη σελίδα του facebook ή το twitter.
Θα ήθελα τέλος να αναφέρω τη μεγάλη μου ικανοποίηση και χαρά όταν τρεις γνωστοί μου που παρακολουθούν τη στήλη μου και τη σελίδα ‘’Ανήσυχες Μέρες’’ στο facebook και το twitter με σταμάτησαν στις διακοπές και μου μίλησαν με τόσο όμορφα λόγια για αυτό. Ήταν αιφνιδιαστικό και ειλικρινά άκρως ενισχυτικό.

Καλή σεζόν και πάντοτε Ανήσυχοι!
Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός


Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: depastascharalampos.blogspot.gr
Like us on Facebook: Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas

Σχόλια