Κλείσιμο πρώτης σεζόν αρθρογραφίας

   Το να γράφω κείμενα, άρθρα κτλ. είναι κάτι που μου άρεσε από μικρός να κάνω. Πιθανόν επειδή για αρκετά χρόνια υπήρχε στο κεφάλι μου η σκέψη του «όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω δημοσιογράφος». Μάλλον καλώς, η σκέψη αυτή δεν έγινε πραγματικότητα ωστόσο ένα άλλο επάγγελμα, ένα επάγγελμα που αφουγκράζεται ακόμα περισσότερο τον άνθρωπο και την κοινωνία με κέρδισε.
   Θέλοντας να εκπληρώσω εν μέρει αυτό μου το όνειρο – απωθημένο, μέσω της γνωριμίας μου, συνεργασίας μου και φιλίας μου με το Σπύρο Ρ. μου δόθηκε η ευκαιρία να το εκπληρώσω και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό όπως και την εφημερίδα.
   Στόχος σχεδόν όλων των άρθρων μου ήταν η προβολή, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για θέματα κυρίως που αφορούν τον άνθρωπο και την κοινωνία. Αρμόδιοι για να κρίνουν αν ο στόχος αυτός επετεύχθη είναι οι αναγνώστες της εφημερίδας που διάβαζαν τη στήλη από τον Ιανουάριου του 2011 που καταχωρήθηκε το πρώτο άρθρο ως και τον Ιούνιο 2011.
   Στοχεύω και ευελπιστώ στη συνέχιση της στήλης μου από το Σεπτέμβρη καθώς λόγω προσωπικού προγράμματος δεν θα ήταν εφικτή η συνέχιση της αρθρογραφίας.
   Έτσι λοιπόν, μιας που και οι καιροί είναι ‘’κατάλληλοι’’ και οι ανήσυχες μέρες που ακολουθούν για όλους μας φαίνεται πως θα είναι πολλές, περισσότερες Ανήσυχες Μέρες από το φθινόπωρο…

Ευχαριστώ!
Δεπάστας Χαράλαμπος

Κοινωνικός Λειτουργός

Επικοινωνία: anisihesmeres@gmail.com
Blog: 
http://depastascharalampos.blogspot.gr/
Like us on Facebook:
Ανήσυχες Μέρες (Page)
Follow us on Twitter: Depastas Charalampos
@Ch_Depastas


Σχόλια